Miami. Da sau nu ?

Hello everyone!

♥ Inainte sa incep sa va povestesc despre ultima mea calatorie vreau sa va urez un Paste Fericit si linistit alaturi de cei dragi. Sa va bucurati de timpul petrecut impreuna pentru ca este nepretuit! :)

Majoritatea prietenilor ma intreaba unde le recomand sa isi faca vacantele. Ei zic ca dupa ce am calatorit atat de mult sunt in masura sa imi dau cu parerea. Well...da si nu. Pentru ca stiti voi vorba aceea "gusturile nu se discuta". Dar o parere prin ochii mei nu strica, asa ca spor la citit!

Aseara am aterizat din Miami. Abia asteptam sa ies din avion si sa respir aer curat si racoritor...dar ce sa vezi? Afara erau 30+ grade celsius la 6 seara.

Dar sa incepem cu inceputul.

Miami. Paradis. Viata de noapte ca-n filme. Stil de viata extravagant. Lux.
Asta se spune si asta se promoveaza. Dar va spun eu cum a perceput toata experienta.

Ca sa ajungi in Miami , din Europa, e mai simplu.
Hai sa zicem ca locuiesti in Bucuresti si iti iei British ( escala in Londra), KLM (escala in Amsterdam), Air France (escala in Paris) si asa mai departe...dupa care iei zborul spre Miami. Deci 3 ore plus inca alte 9 ore.  Practic zbori 12 ore in total, dar intre zboruri mai ai timp sa te plimbi prin aeroport , sa bei o cafea si sa iti mai intinzi picioarele.
Ei, eu am zburat din Doha-Miami. Zbor direct care a fost 15 ore 24 de minute...dar asta e alta poveste.

Fiind a doua oara cand vizitam Miami, am revenit pe South Beach ( vineri seara) ca sa petrec in stilul glam american ( glumesc).
Prima data parca fusese mai frumos, mai intens. Sau poate eram eu mult prea entuziasmata.
Cum arata South Beach noaptea? Este ca faleza din Mamaia...numai ca de 10 ori mai aiurea ( naspa, nasol). Muzica este foarte proasta. Cand nu auzi latino ( cazul cel mai fericit) auzi un hip hop ametescat cu electronica ce iti poate crea dureri de cap.
Oamenii sunt pe jumatate dezbracati, femeile in colanti mulati si in culori deschise, decolteuri muuult prea generoase, machiaj prea strident.
Preturile sunt destul de mari. In majoritatea cluburilor platesti intrare min 20 de dolari, iar bauturile cam tot de acolo pleaca.
Animatoarele care se miscau gratios (!) ma faceau sa ma simt ca in Boa ( Bucuresti, anul 2014). Numai ca in Boa era mult mai frumos.

Acum ca am povestit despre viata de noapte care nu m-a impresionat deloc, sa va spun despre Miami ziua.

South Beach ziua arata diferit. Toate cluburile se transforma in terase unde turistii isi beau cafeaua si mananca micul dejun linistiti. Plaja este libera, rar vezi sezlonguri de inchiriat. Esti liber sa vii cu prosopul sau cu scaunelul tau de acasa si sa stai la plaja.

Nisipul este aproape alb, iar apa este de un albastru divin. Nu bubuie muzica in boxe, ci auzi doar valurile sau tipete de copii. Asta mi-a placut.

Transportul in Miami. Noi am folosit UBER si taxiuri normale. Cu Uber plateam 10-15 $ de la plaja pana la Hotel ( South Beach- Mariott Biscayne Bay) iar cu taxi plateam 20-25 $. Ca timp faceam max 10 minute.

Am luat cina la un restaurant foarte renumit cu specific cubanez - Havana. Am stat la coada 20 de minute ca sa prindem o masa. Mancarea bunicica. Eu mi-am comandat Vaca frita ( vita la gratar, orez alb fiert, sos de fasole negre) care a fost ok. Plus in Mojito ( delicios) si am platit 40 de dolari. Bacsisul de 20% este obligatoriul si inclus in nota de plata.

Acum sa concluzionez si sa va dau o parere finala.
O data in viata este ok sa vii in Miami. Dar sa planuiesti o vacanta aici sau luna de miere, este o pierdere de bani.

Daca aveti intrebari...stiti voi. Lasat un comentariu!

Va pup!

With love,

Miss Z

3 comentarii:

1. wow those Pictures are amazing
    I simply love traveling and Miami is definetly on the top of my traveling bucket list :D

with love your AMELY ROSE

RăspundețiȘtergere
  2. Ce ma bucur cand vad ca mai scrii cate ceva. Pune mai multe poze, nu fii zgarcita. Cutitul in rana oricum se misca :)))
    Nu as face o vacanta la Miami never ever si nu e vorba de bani sau de ce ai zis tu dar nu ma atrage ca loc de leneveala si investitie de vacanta. In Maldive as merge, sau in Republica Dominicana. Cred ca mi se potrivesc mai bine, din ce m-am documentat. Inca sper ca vom ajunge macar o data in viata intr-una din cele 2 locatii :D.
    Te pup plimbareato!

RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Usor-usor ma mobilizez si eu. Am o colectie impresionanta de poze si o gramada de informatii pe care le-am cules personal (plus experimentat) prin locurile pe care le-am vizitat. Promit ca mai scriu 😁.

Recomand Bali, Thailanda, Zanzibar... Acum ma gandesc sa imi fac un concediu mai mare prin iarna. Undeva prin Mexic ❤.